Vallh_Kids.JPG

Varje torsdag kl 16.30 är alla barn och föräldrar varmt välkomna till Vallhamra Kids! Och vad gör vi där? Vi samlas varje torsdag mellan kl 16.30 – 18.00. På dessa samlingar så fikar vi och sjunger, sen så är det lite lek och tävling blandat med veckans bibel-berättelse. En samling kan se ut så här: Kl: 16.30-17.00 så är det drop-in med lek och pyssel för att sen vid kl 17 serveras en varmkorv med bröd. När alla barn har ätit så samlas vi för den gemensamma samlingen uppe på den lilla scenen i församlingsvåningen där vi sitter i en ring och sjunger, tävlar och har en bibel-berättelse. Vi avslutar 18.00 varje vecka. Vill du komma i kontakt med oss eller har frågor så tveka inte att höra av dig till oss på info#vallhamrakyrkan.se (Byt # till @)

Kids.jpg